ახალი სისტემა BMW-ს ძრავებში ///M- ძრავებში რო არის ტურბო 2 დაბერვა, არც ბი-ტრუბოა და არც ტვინ ტურბო, მაგათ უყენიათ ახალი სისტემა BMW-გამოიგონა რომელსაც ეძახიან და მეც მიწერია //M Twin-Power წააგავს bi-trubo-ს ოღონდ, დაბალ ბრუნზე რომ უცებ დაატრიალოს ტურბინები 1000 ბრუნიოდან იტოვებს რაღაც ზაპასნოი ტაგას (დაახლოებით 20% ბრუნი შენახული აქვს სწრაფი აქელერაციისთვის დაბალ ბრუნზე), და აქესელერატორს რომ მიაჭერ, სრაზუ ავარდება ტურბინები 1000 ბრუნიდან, ხოლო bi-turbo დატრიალება იხსნება სადღაც 25000 ბრუნზე, ხო ჯობია ტავიდანვე რო იყოს 1000 ბრუნიდან გახსნილი....
დავამაებ, აწი რაჩ გამოვა ///M-ის ძრავები იქნება აღჭურვილი ტურბოდაბევრვით (და აქვს) ///M Twin-Power-სისტემით.
ასევე დიდი კუბატირუანი მანქაები როგორიცააა 760 BI-TURBO მაგასაც ექნება ეგ სისტემა ///M Twin-Power.
============================================================ VANOS აკონტროლებს კლაპნების გახსნა დახურვას, დაბალ ბრუნზე ადრე ხსნის კლაპნებს---ამის მიუხედავათ უფრო ეკონომიურბააა, ხოლო მაღალ ბრუნზე გვიან ხსნის კლაპნებს და თორქი ეზრდება მოშნად....
რაც უფრო მეტი აქვს ვანუსი ძრავს, მით უფრო ნელია რა არ არის ეგ მაგარი სისტემა...
ვანუსი უფრო მეტს ზეთს მიაწოდებს ვიდრე უვანუსო ,მაგრამ უვანუსოს ძრავებს უფრო დილი კლაპნები ვდირე ვანუსიანის...
ზატო უვანუსი უფრო მოშნად დადის, მაგრამ წვა აქვ დიდი
რაც შეეხება ვიტეკი-სსიტემას წააგავსო აი ეს ვიტეკზე უფრო მOშნია, ნუ შენ იასნა იტვი არა მაგრამ, მე ეგრე მიმაჩნია, და ძალიან ეკონომიურიაა...
პირველად VALVETRONIC BMW e 46 316COMPACT 2001 წლიანს დაუყენეს, ფრანფრუქტში ძალიან ბევრი კლიენტები მიიზიდა, მაგ აუტომობილმა თავისი ეკონომიურობით და თავისლი მძლავრი ეფექტრის გამო... ...
ავიღებ 1-Series 2004 წლიანს BMW 120 6 ცილინდრიანი რომელსაც აქვს 156 ცხენის ძალა და და ვანუსი უყენია.... აჩქარება 100კმ-დე 8.4 წვა ქალაქში 9-ლიტრა, ტრასაზე 7.5.
მერე გამოვიდა 2007 BMW 120 4 ცილინდრიანი რომელსაც აქვს სისტემა Valvetornic 177 ცხენის ძალა,, წვა ქალაქში 8.5 ლიტრა, ტრასაზე 6-ლიტრამდე ჩამოაქ.... აჩქარება 100კმ 7.5....
ეგ სისტემა უყენია 2004 წლიდან მაღალ კუბატურიან ძრავებს როგორიცაა e60-ის 550 545, და ყველა ///M-ის აუტომობილს 2004 წლიდან გამოსულს უყენია ეგ სისტემა, და ისეთი მაგარი აღოჩნდა უნდათ სერიულ აუტომობილებს ყველას დაუყენონ.....
ასე იშიფრება ვალვეტორნიკი....
შიგნით ძრავი არის 2 ელექტრომოტორი (ერთ კალენ ვალზე ერთია მეორე კალენვალზე ვალზე მეორეა), პატარები რომელიც გაზის მიცემისას აკონტოლებს, კლაპნების გახნს ადახურვას, ასევე ვალსაც ბევრად უფრო სწრაფად ატრიალებს ვიდრე ჩვეულებირივი, 6000 ბრუნზე სულ ჩართულია ვალვეტრონიკი, ხოლო მაგის მერე ითიშეხა, სწრაფი სიარული და ბოლომდე გაზის მიჭერით ვალვეტრონიკი 9% უფრო ეზრდება ბრუნავი მომენტი, ხოლო ჩვეულებირვი რეჟიმით რო იარო, 13% უფრო ნაკლებს წვავს ბენზინს, ამ სისტემით მომავალი ყველა BMW იქნება აღჭურვილი!!!