ცნობილი ხდება რომ BMW 1-Series M Coupe MotoGP-ის 2011 წლის სეზონის ოფიციალურად არჩეული Pace/Safety ავტომობილი იქნება.
ფეის ქარი რომელსაც მოტორბოლისთვის BMW-ს M განყოფილება გვთავაზობს საკმაოდ განსხვავდება ჩვეულებრივი 1 სერიისგან, რომელსაც 340ცხენისძალიანი, შიგაწვის ორმაგი ტურბოთი აღჭურვილი, 3 ლიტრიანი ძრავი აქვს. რაც შეეხება მოდიფიკაციებს ჩვეულებრივისგან განსხვავებით დამატებული აქვს ახალი კარბონისგან დამზადებული ძრავის სახურავი საჰაერო ჭრილებით, პოლიკარბონატის გვერდითი და უკანა მინა, საბარგულზე მოთავსებული დიდი ზომის სპოილერი, Akropovic-ის ტიტანისგან დამზადებული საბოლქვი სისტემა, სახურავზე მოთავსებული შუქურა, უფრო სპორტული დაკიდების სისტემა დამოუკიდებლად კონტროლირებადი წევის რეგულატორებით, იგივე 19 დიუმიანი M-ის დისკები, (თუმცა შავად შეღებილი) და M დივიზიონის ფერებში შესრულებული ექსტერიერი უამრავი წარწერით.
მოდიფიკაცია ინტერიერსაც შეეხო და კომპანიამ ავტომობილს დაუმატაRecaro-ს სპორტული სავარძლები მძღოლისთვის და მისი გვერძე მჯდომისთვისაც, Alcantara-ს მასალიებით შექმნილი M-ის საჭე და რკინის დამცავი კონსტრუქცია, (თუმცა არ უნდა გამოგვრჩეს, რომ ავტომობილს აღარ აქვს უკანა სავარძლები). ამ ყველაფრის შედეგად 1 სრია კიდევ უფრო მანევრული და სწრაფი გახდა თუმცა მის შესაძლებლობებს რბოლებში უფრო ვიხილავთ.

